Bowlingmiddag in december gaat niet door

Omdat het aantal besmettingen met corona nog steeds groot is en de kwetsbaarheid van onze deelnemers, gelet op de leeftijd, en de 1,5 meter afstand heeft het bestuur besloten om de bowlingmiddag van zaterdag 11 december niet door te laten gaan. Hoe en of we de rest van het seizoen wel kunen bowlen horen jullie nog.

OR-code op papier aanvragen 0800 1421

Als je geen smartphone hebt een ook niet kunt printen is het mogelijk om via de telefoon een geprinte versie aan te vragen en via de post thuis te laten sturen. Het nummer is: 088 1421. Je moet wel je BSN nummer en je poscode klaar houden.

Deelname tandemtochten

''Nogmaals worden de deelnemers aan de tochten erop attent gemaakt dat deelname aan de tochten voor eigen risico gebeurd. Verder moet ook bij het rijden in de groep de wettelijke verkeersregels in acht worden genomen''.

Bestellen tandems

Als je een tandem nodig hebt moet je dat voor woensdagavond 18.00 uur melden bij Johan Merkx. Het telefoon nummer van Johan Merkx: 0164 - 682796 of via de mail: info@stichtingvigeta.nl
Als Johan Merkx afwezig is zal Johan van Nassau het van hem overnemen. Telefoon 06 - 23569946 of via mail: detandems@gmail.com.

Vervoersvergoeding

Aan het begin van het seizoen, nog even een opmerking over de vervoersvergoeding die visueel gehandicapten verschuldigd zijn aan de chauffeur die hen ophaalt en vervoert naar de startplaats. Dit bedraagt € 0,17 per kilometer en wordt betaald door iedere visueel gehandicapte die meerijdt. De vervoerskosten die de chauffeur heeft vanuit zijn woonplaats tot aan het huis van de visueel gehandicapte kan hij declareren bij Vigeta. Dit is € 0,25 per kilometer en indien hij tevens de kar trekt € 0,30 p.k.

Vigetalied

Het lied is geschreven op de melodie van ''Het leven is goed in het Brabantseland''.

De tandems van Vigeta die rijden overal,
Op wegen in West-Brabant het meest.
Maar ook op het eiland Tholen en op Sint Philipsland,
Daar zijn we al heel vaak geweest.
Vigetaas-tandemtochten beginnen 1 april
En rijden dan naar 1 oktober toe.
De start is wekelijks elders,
Voor ons heel interessant…
Vigeta U N I E K in Nederland.

Opnieuw komt dan de herfst,
We fietsen dan niet meer.
De tandems worden keurig opgepoetst.
Door vrienden van Vigeta,
Dat doen ze toch maar weer.
Want onderhoud is beter dan roest!
Pas daarna gaan we bowlen,
Dat doen we eens per maand.
De puntentelling zal niemand ontgaan.
Want iedereen kan winnen,
Dat is toch wel frappand,
Vigeta U N I E K in Nederland.

Jarig in december

3 december Joke Merkx