Wijziging bestellen tandems

Frans heeft om persoonlijke reden aangegeven komend seizoen niet meer beschikbaar te zijn als regelaar voor de tandems en tweede kar.
Wij als bestuur, maar natuurlijk ook de doelgroep, zijn Frans zeer dankbaar dat hij dat vele jaren heeft willen doen.
Johan Merkx zal dat komend seizoen op zich nemen. Dus als je een tandem nodig hebt moet je dat voor woensdagavond 18.00 uur melden bij Johan. Het telefoon nummer van Johan Merkx: 0164 - 682796 of via de mail: info@stichtingvigeta.nl
Als Johan Merkx afwezig is zal Johan van Nassau het van hem overnemen. Telefoon 0165 - 555353 of via mail: detandems@gmail.com

Mooie afsluiter 2018

Op de valreep van 2018 hebben wij bericht ontvangen dat Vigeta een donatie krijgt van het Meeussen fonds voor de aanschaf van twee nieuwe batterijen voor onze tandems. Een mooie afsluiter van 2018 waar we tijdens onze tochten in 2019 goed gebruik van zullen maken.
Mede namens onze doelgroep willen wij het bestuur van het Meeussen fonds hartelijk danken voor deze bijdrage.
Bestuur Stichting Vigeta.

Vervoersvergoeding

Aan het begin van het seizoen, nog even een opmerking over de vervoersvergoeding die visueel gehandicapten verschuldigd zijn aan de chauffeur die hen ophaalt en vervoert naar de startplaats. Dit bedraagt € 0,17 per kilometer en wordt betaald door iedere visueel gehandicapte die meerijdt. De vervoerskosten die de chauffeur heeft vanuit zijn woonplaats tot aan het huis van de visueel gehandicapte kan hij declareren bij Vigeta. Dit is € 0,25 per kilometer en indien hij tevens de kar trekt € 0,30 p.k.

Vigetalied

Het lied is geschreven op de melodie van ''Het leven is goed in het Brabantseland''.

De tandems van Vigeta die rijden overal,
Op wegen in West-Brabant het meest.
Maar ook op het eiland Tholen en op Sint Philipsland,
Daar zijn we al heel vaak geweest.
Vigetaas-tandemtochten beginnen 1 april
En rijden dan naar 1 oktober toe.
De start is wekelijks elders,
Voor ons heel interessant…
Vigeta U N I E K in Nederland.

Opnieuw komt dan de herfst,
We fietsen dan niet meer.
De tandems worden keurig opgepoetst.
Door vrienden van Vigeta,
Dat doen ze toch maar weer.
Want onderhoud is beter dan roest!
Pas daarna gaan we bowlen,
Dat doen we eens per maand.
De puntentelling zal niemand ontgaan.
Want iedereen kan winnen,
Dat is toch wel frappand,
Vigeta U N I E K in Nederland.
felicitatieballon

Jarig in Maart