Geslaagde Vigeta bridgedrive

Het was, zaterdag 2 november, een drukte van belang in ontmoetingscentrum De Wittenhorst in Halsteren. Nog nooit hadden zoveel koppels zich ingeschreven voor de Vigeta bridgedrive, 80 wat betekend dat er 160 deelnemers waren. Op het eind vande middag bleken Hans Handstede en Hans van de Boom de winnaars. Hun namen komen nu op de schop te staan.
Dankzij vele sponsors en donateurs was er weer een geweldige prijzentafel voor de loterij. Dat bleek voor veel mensen een mooie aansporing om loten te kopen.
De opbrengst van deze geslaagde Bridgedrive is 1350 euro.

Voor de complete uitslag van de Bridgedrive klik je HIER.

Op bijgaande foto de Winnaars met de Schop

Ria is weer thuis

Zaterdag 26 oktober was voor Ria een mooie dag. Die dag mocht ze het revalidatiecentrum verlaten om weer naar haar eigen huisje te gaan.

Mooie opbrengst Rabobank clubactie

De Rabobank clubactie heeft voor Vigeta het mooie bedrag van 435,82 euro opgebracht.
Onze dank gaat uit naar de Rabobank voor dit mooie initiatief en de vele mensen die op Vigeta gestemd  hebben.

Vigeta bridgedrive

De voorbereidingen voor de Vigeta bridgedrive 2019 op 2 november zijn al in volle gang. Al lijkt het nog een hele tijd voordat het zover is toch alvast het verzoek om te kijken of je een mooi prijsje voor de loterij hebt. Nieuwe Non Food, een flesje wijn of als je het jezelf gemakkelijk wil maken enkel euro's als donatie. Jullie kunnen je bijdragen afgeven aan een van de bestuursleden, die zullen ervoor zorgen dat alles op de juiste plaats terecht komt.
Een mooie prijzentafel betekend dat er veel loten verkocht worden en dus extra geld voor Stichting Vigeta.

Dus lieve vrienden laat onze mooie tandemclub niet in de steek.

Bestellen tandems

Als je een tandem nodig hebt moet je dat voor woensdagavond 18.00 uur melden bij Johan Merkx. Het telefoon nummer van Johan Merkx: 0164 - 682796 of via de mail: info@stichtingvigeta.nl
Als Johan Merkx afwezig is zal Johan van Nassau het van hem overnemen. Telefoon 06 - 23569946 of via mail: detandems@gmail.com.

Vervoersvergoeding

Aan het begin van het seizoen, nog even een opmerking over de vervoersvergoeding die visueel gehandicapten verschuldigd zijn aan de chauffeur die hen ophaalt en vervoert naar de startplaats. Dit bedraagt € 0,17 per kilometer en wordt betaald door iedere visueel gehandicapte die meerijdt. De vervoerskosten die de chauffeur heeft vanuit zijn woonplaats tot aan het huis van de visueel gehandicapte kan hij declareren bij Vigeta. Dit is € 0,25 per kilometer en indien hij tevens de kar trekt € 0,30 p.k.

Vigetalied

Het lied is geschreven op de melodie van ''Het leven is goed in het Brabantseland''.

De tandems van Vigeta die rijden overal,
Op wegen in West-Brabant het meest.
Maar ook op het eiland Tholen en op Sint Philipsland,
Daar zijn we al heel vaak geweest.
Vigetaas-tandemtochten beginnen 1 april
En rijden dan naar 1 oktober toe.
De start is wekelijks elders,
Voor ons heel interessant…
Vigeta U N I E K in Nederland.

Opnieuw komt dan de herfst,
We fietsen dan niet meer.
De tandems worden keurig opgepoetst.
Door vrienden van Vigeta,
Dat doen ze toch maar weer.
Want onderhoud is beter dan roest!
Pas daarna gaan we bowlen,
Dat doen we eens per maand.
De puntentelling zal niemand ontgaan.
Want iedereen kan winnen,
Dat is toch wel frappand,
Vigeta U N I E K in Nederland.

Jarig November

5 november Esmeralda Dagelinckx